27 sie 2015

Back To School

Cześć!
Dzisiaj mam dla was posta o szkole. Widziała też u innych blogerek takie posty więc czemu ja nie zrobię takiego posta. Rozpoczęcie roku szkolnego już za 4 dni. Te  ostatnie dni wakacji chcę spędzić jak najlepiej a nie siedząc w domu przed komputerem czy telewizorem.


Plecak do szkoły kupiłam w sklepie CROPP.
Jest on granatowy w białe kropki ♥





Zeszytów mam bardzo dużo, to nie są
wszystkie które mam. Wolę mieć
trochę więcej zeszytów niż potrzeba,
tak na wszelki wypadek.


Teczki mam dwie ponieważ one się szybko
psują i rozrywają. 

Tu mam resztę przyborów






Zapomniałam zrobić zdjęcie piórnika

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładny plecak :)

    kosmetyczka-usmiechu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo śliczny plecak i design twojego bloga! ♥
    Obserwuje i czekam na rewanż ♥ http://sposobnazyciewedlugmnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny plecak i super zeszyty, uwielbiam wybierać ich wzory <3

    Wiktoria z Rule0Breaker

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znalazłam zakładki kontakt, więc napiszę tutaj jeśli jesteś zainteresowana współpracą napisz na mój e-mail, znajdziesz w zakładce kontakt na moim blogu ;)
    rule0breaker.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ŚWIETNY PLECAK :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny plecak.
    http://justine-and-nicole.blogspot.com/?m=1
    Zapraszam na swojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog, pozdrawiam ♥
    http://everythingwblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń