29 sie 2015

20 Faktów o Mnie ♥

Cześć!
Dzisiaj mam dla was posta "20 Faktów o Mnie". Chcę abyście mogli dowiedzieć się o mnie troszkę więcej.

1. Na drugie imię mam Wiktoria
2. Kocham koty ♥
3. Moim największym marzeniem jest polecieć do NY


4. Jestem Kwiatonator (bez hejtów ja go lubię a ty nie musisz), Katy Cat, 5SOSFan.
5. Moim idolem jest Dawid Kwiatkowski
6. Po wakacjach idę do 1 gimnazjum
7. Moim ulubiony sklepem jest HAUSE
8. Uwielbiam chodzić na zakupy


9. Moim ulubionym napojem jest gorąca czekolada
10. Mieszkam na wsi
11. Mam młodszą siostrę
12. Lubię rysować
13. Moim ulubionym filmem jest Harry Potter
14. Mam kota i 3 psy



15. Teraz mam 8 psów bo urodziły się szczeniaki 
16. Lubię biegać
17. Boje się pająków 
18. Uwielbiam pływać
19. Noszę dużo bransoletek 
20. Często maluje paznokcie 


Zapraszam na bloga rule0breaker.blogspot.com

2 komentarze:

  1. Też lubię Harrego Pottera. :)
    Mogę prosić o kliknięcia? ♡
    klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś ci sie stało z nagłówkiem? Też uwielbiam koty! A mieszkanie na wsi wg. mnie jest bardzo fajne zawsze możesz uciec gdzieś w las czy w pole...(:
    www.imbirkowy-blog.blogspot.com
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń