24 sie 2015

TAG: Opisz Siebie 10 Zdjęciami

Cześć!
Dawno mnie tu nie było i bardzo was za to przepraszam.
Niedawno byłam na koncercie Lilly Hates Roses, a dokładniej 15 sierpnia. Było naprawdę fajnie, naprawdę bardzo fajne śpiewają i grają.
Szkoda tylko, że do końca wakacji został jeszcze tylko tydzień. Potem szkoła i nauka.
Ale dzisiaj mam dla was TAG "Opisz siebie 10 zdjęciami" mam nadzieje, że wam się spodoba.


Noszę dużo bransoletek ♥


Moim ulubionym filmem jest "Harry Potter"


Jestem Katy Cat 


Lubię rysować 


Kocham naleśniki ♥♥♥


Często maluję paznokcie 


Moim marzeniem jest polecieć
do NY ♥


Moją pasją jest fotografia 


Kocham koty 


I buty ♥

Zdjęcia są ze strony weheartit.com

1 komentarz:

  1. Bardzo fajny post. Tez lubię malować sobie paznokcie
    http://justine-and-nicole.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń